blank
پنجره الومینیومی

حقایقی درباره درب و پنجره الومینیومی

پنجره الومینیومی
پنجره الومینیومی

با پا گذاشتن به دنیای مدرن ، دیگر خرید درب و پنجره به یک یا دو راه حل محدود نمیشود .

چه پنجره هایی بخواهید برای بالا بردن ایمنی خانه و دفاتر خود ، یا به دنبال درهایی باشید که شکوه و ظرافت را برای یک ورودی تضمین کنند ، میتوانید پروفیل هایی بیابید که کاملا با نیاز شما مطابقت داشته باشند .

زمانی که میخواهید از قاب های الومینیومی برای درب و پنجره های خود استفاده کنید ، با نظرات متفاوتی درباره مزایا و معایب هر کدام روبه رو میشوید که شمارو بیش از پیش گیج میکند .

دلیل این نظرات متفاوت درباره درب و پنجره های الومینیومی محبوبیت بیش از اندازه آن هاست .

مانند هر ایتم یا شخص معروف دیگری ، که افسانه ها و شایعات متعددی دربارش هست ، شایعات و حقایقی درباره درب و پنجره الومینیومی هم وجود دارد .

موارد نادرست درباب درب و پنجره های الومینیومی

افسانه ی اول _ الومینیوم توان عایق بودن ندارد

رایج ترین افسانه بحث عایق بودن الومینیوم است ، تصور میکردند الومینیوم خنکی و گرما محیط را حفظ نمیکند . در حالی که پنجره های الومینیومی بر خلاف upvc  تنها به عایق های محفظه ای متکی نیستند و دارای چندین بریک حرارتی اند . ترمال بریک ها بین نمای داخلی و خارجی ساختمان یک پل ایجاد میکنند . هوا هم رسانای ضعیفی است و از خروج گرما جلوگیری میکند پس قاب های الومینیومی درب و پنجره ، از نظر انرژی کار امد و عایق حرارتی هستند .

افسانه دوم –  پنجره الومینیومی زیبا و شیک نیست

افرادی هستند که تصور میکنند الومینیوم فلزی ارزان است و زیبایی و کلاس ندارد . درحالی ک یک  فرضیه بسیار غلط است ، مخصوصا برای درب و پنجره های الومینیومی که بسیار طراحی شیکی دارند . درب و پنجره های الومینیومی در انواع رنگ ، طرح و سبک های مختلفی وجود دارند و آن زمانی که الومینیوم فقط به رنگ سفید یا نقره ای یا رنگ چوب وجود داشت گذشته است .

امروزه فریم الومینیوم را میتوان با کمک رنگ کاری الکترو استاتیک و یا انادایزینگ  به هر رنگی که میخواهید در اورید همچنین میتوانید نسبت به دکوراسیون خود رنگ مات یا براق انتخاب کنید .

blank
پنجره الومینیومی

افسانه 3 – پنجره های الومینیومی استحکام و دوام کافی ندارند .

شایعاتی به گوش میرسد در باب نداشتن استحکام و دوام پایین الومینیوم برای داشتن امنیت کافی ، اما واقعیت کاملا متفاوت است . از قوی ترین فلزاتی که دارای یکپارچگی ساختاری است در بین تمام فلزات ، فلز الومینیوم است . و  به خاطر خاصیت ضد ضربه ای که داراست بار های سنگین را میتواند حمل کند و ساختار قاب در و پنجره شمارا حفظ کند . در و پنجره های الومینیومی مدرن دارای انواع قفل چند نقطه ای اند ، همچنین با شیشه های مقاوم ، تا امنیت دفاتر و منازل شمارا تامین کنند .

ما برای ساخت انواع درب و پنجره فقط از الومینیوم با کارایی بالایی استفاده میکنیم که در طول زمان خورده یا پوسیده نمیشوند و تاب بر نمی دارند . همچنین طوری طراحی شده اند  که در برابر  اشعه ماورای بنفش ، گرد و غبار و موریانه مقاوم اند و به نگهداری کمی نیاز دارند .

افسانه چهارم _ پنجره ها و در های الومینیومی با ساختمان قدیمی سازگاری ندارند

از مهم ترین مزایا درب و پنجره های الومینیومی این است که قابلیت استفاده از طیف وسیعی از رنگ ها دارد به همین دلیل میتوان به راحتی آن را جایگزین کرد با پنجره های قدیمی در ساختمان های سنتی. در نهایت انها بسیار تناسب دارند با خانه های سنتی و میتوانند یک نمای مدرن به ساختمان اضافه کنند .

افسانه 5_ الومینیوم دشمن محیط زیست است !

درست است که زباله های فلزی زمانی که مدت طولانی در خاک با آب باقی بمانند میتوانند حیات طبیعی را از بین ببرند اما الومینیوم یکی از راحت ترین فلزات برای بازیافت است . این ویژگی درب و پنجره الومینیومی را به یکی از گزینه های ثابت از بابت زیست محیطی تبدیل میکند .

افسانه 6_درب و پنجره های الومینیومی دوام کافی را ندارند !

الومینیوم میتواند بار را تحمل کند حتی اگر یک شیشه بزرگ به قاب الومینیومی باریک متصل باشد . اصلا مکان خانه شما مهم نیست چون این پروفیل فلزی با نوسانات دما تاب نمیخورد ، چه در تابستان با گرما زیاد و یا در زمستان در سرما زیاد ، ابعاد درب و پنجره شما ثابت می ماند .

درب و پنجره الومینیومی
درب و پنجره الومینیومی

افسانه 7_ نگهداری پنجره های الومینیومی سخت است!

از بی اساس ترین شایعات در مورد الومینیوم همین است ! چون الومینیوم یک فلز است یک سری افراد ان را مستعد خوردگی و یا اسیب های اب و هوایی میدانند در صورتی که فلز الومینیوم از سایر فلزات واکنش پذیری کمتری دارد به همین دلیل نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری هم دارد . درب و پنجره های الومینیومی با اینکه فلز است به راحتی پوسته پوسته نمیشود پس حتی شما  نیازی به رنگ امیزی انها هم ندارید . به همین دلیل برای اتاق ها و مناطقی که دائما در معرض رطوبند مناسب اند .

افسانه هشتم_ درها و پنجره ها الومینیومی دارای امنیت کافی نیستند

این درب  و پنجره ها به دلیل یکپارچگی ساختاری ، دوام و  ساختار محکم نمی توانند قربانی سارقین یا مزاحمین شوند. این سیستم ها را میتوان با بسیاری از لوازم جوانبی امنیتی مثل قفل های چند نقطه ای جفت کرد تا امنیت شما و خانوادتان را تضمین کنند.

افسانه 9 _ الومینیوم دارای ضریب انبساط حرارتی پایینی است.

به طور عموم فلزات ضریب انبساط بالایی ندارند که باعث انقباض و انبساط سریع انها حتی با تغییرات جزئی دما میشود . همین دلیل است که یک سری فلزات را برای قاب هاب درب و پنجره حاوی شیشه نا مناسب میکند . با این حال ، الومینیوم پایدار است و تغییرات دمایی بر وضع طبیعی قاب های الومینیومی تاثیر نمیگذارد . مخصوصا اگر پنجره ها ترمال بریک نصب شده باشند .

افسانه 10 _ در و پنجره های الومینیومی نمیتوانند رنگرزی شوند

افرادی فکر میکنند الومینیوم فقط به رنگ نقره ای وجود دارد و نمیتوانند رنگرزی شوند . اما در و پنجره های الومینیومی  تتا الومینیوم میتوان به هر شکلی شخصی سازی کرد و به هر رنگی که مشتری میخواهد رنگ آمیزی کرد . چه از طریق پوشش پودری چه انادایزینگ میتوانید پنجره به هر رنگی داشته باشید .پس درب و پنجره های الومینیومی از بهترین گزینه ها برای هر سبک و هر طراحی است .

پس از افشای این حقایق در مورد درب و پنجره های الومینیومی یک سری از مزایای این پنجره هارا نام میبریم  ، چرا که در سال های اخیر ، الومینیوم بخش معماری و طراحی داخلی را بسیار تحت تاثیر قرار داده است .

_با دوام

_مستحکم و قوی

_تعمیر و نگهداری کم

_قابل بازیافت

_عایق سرما و گرما

_عایق صوتی

و…

 

ما در تتا الومینیوم از الومینیوم درجه یک برای تولید درب و پنجره های خود استفاده میکنیم .جهت خرید درب و پنجره با کیفیت میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید .

09121908363

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank