blank
blank

سیستم گیوتینی چیست . معرفی پنجره پاناروما

سیستم شیشه گیوتیی اتوماتیک

این یک سیستم کنترل از راه دور ،موتوری ، تسمه ای ، نرده متحرک است . سیستم شیشه گیوتینی  :به عنوان یک سیستم نرده متحرک :برای بستن و باز کردن هتل ها، کافه ها، رستوران ها ، استادیوم ها و غیره به شدت ترجیح داده میشود .

در این سیستم  اتوماتیک ، بسیاری از نوآوری های ثبت شده ، مانند سیستم ایمنی که از گیر کردن انگشت دست جلوگیری میکند . سیستم گیوتینی  را میتوان با شیشه های 8تا 10 میلی متر یا عایق ساخت و راه حل های منحصر به فردی را برای دستیابی  به بالا ترین عایق ممکن در شیشه های گیوتینی اراِئه میدهد .

پنجره گیوتینی
سیستم 4*4

سیستم گیوتینی دارای 4چرخ تثبیت کننده است . حداکثر با 4 پنل تا ارتفاع 4 متر و عرض 4 متر قابل اجرا می باشد .

به لطف سیستم اتصال پانل، اتصال تسمه به پانل ها به طور کامل از پاره شدن و جدا شدن از نقاط اتصال جلوگیری میشود

 

عایق بندی

این سیستم  دارای بالاترین سطح عایق بندی است . حداکثر عایق با استفاده از واشر EPDM و برس در کلیه پروفیل های سیستم ،اتصالات پانل _پروفیل ایجاد می شود . به لطف یاتاقان دوگانه در پروفیل های ستون جانبی برای عایق بیشتر ،میتوان از یک cf برس مویی یا یک واشر عایق فوم استفاده کرد.

حرکت راحت و ارام

ثبت اختراع G-motion سیستم حرکتی البرت گناو :حرکت بی صدا و راحت را تضمین میکند .چرخ هایی که در لبه های پانل ها قرار میگیرند در کانال های چرخ روی ریل ها حرکت میکنند و به سیستم اجازه میدهند تا به صورت متعادل حرکت کند.

پنجره پاناروما
نصب اسان و خدمات سریع

کل سیستم را میتوان به راحتی مونتاژ کرد ، به لطف نمایه ستون دار جانبی تقسیم شده و جعبه موتور مستقل . در مواقعی که نیاز به ارائه خدمات باشد ،بدون برچیدن کامل سیستم، تنها میتوان در مکان های ضروری به دلخواه مداخله کرد

پانل های تقویت شده

پانل های یاتاقان شیشه ای در مجموع با 8 پیچ ، دو پیچ در هرگوشه ترکیب میشوند . طبق سیستم هایی که فقط از چسب های شیمیایی استفاده میکنند ،با این اتصال مکانیکی  کاملا از جدا شدن پانل ها از یکدیگر جلوگیری میشود .

سیستم تمام اتوماتیک

سیستم تمام اتوماتیک که به لطف فناوری فرکانس رادیویی میتواند تمام عملکرد های سیستم را با یک ریموت کنترل کند .

حداکثر نمای پاناروما

ضخامت پروفیل های عمودی و افقی به حداقل میرسد ،سطح شفافیت سیستم افزایش می یابد و حداکثر نمای پاناروما ارائه میشود . کانال هایی که هیچ حرکتی در پروفیل های پست جانبی وجود ندارد با پروفیل های کاور زیبایی شناسی خاص پوشانده شده اند . علاوه بر این ، تمام جزییات اتصال پانل ها با ایجاد اتصالات مخفی نامرئی میشوند.پنجره

امبدواریم معرفی و توضیحات سیستم گیوتینی براتون مفید واقع شده باشد . برای سفارش این سیستم در هر سایز و مقطعی لطفا کاتالوگ محصول رو مشاهده کنید و با ما در ارتباط باشید .

تتا المینیوم تولید کننده انواع پروفیل و درب و پنجره ترمال بریک ، نرمال بریک ، سیستم گیوتینی و انواع نما های مدرن {سرامیک خشک ، همه مقاطع کرتین وال…}

برای راهنمایی بیشتر با مدیر فروش شرکت در ارتباط باشید

09121908363

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank