blank
blank

پنجره الومینیومی _معرفی کامل پنجره الومینیومی

پنجره اومینیومی
پنجره الومینیومی

انتخاب شما بین پنجره دو جداره قوی و ضعیف کدام است ؟

زمانی که میخواهید پنجره دوجداره تهیه کنید به شما میگویند یکی از پنجره ها هیچ سرما و گرمایی از خود عبور نمیدهد ، در مقابل ،یک پنجره دوجداره معمولی و ضعیف تر است ، انتخاب شما کدام  است؟

پنجره دوجداره ترمال بریک چیست ؟

در این مقاله میخواهیم شمارا با یکی از انواع پنجره ای که بین معماران و مهندسان بسیار محبوب شده است اشنا کنیم . و به معرفی 0 تا 100 پنجره دوجداره ترمال بریک بپردازیم .

ترمال بریک یعنی چه ؟

ترمال بریک،  یک کلمه انگلیسی است که از ترکیب کلمه ترمال و بریک درست شده است . ترمال به معنیه حرارت ( حرارتی ) و بریک به معنیه شکستن ( شکننده ) میباشد .

در ادامه با ما همراه باشید تا تفاوت پنجره دوجداره ترمال بریک با پنجره دوجداره های معمولی را به طور کامل شرح دهیم .

پنجره ترمال بریک
پنجره ترمال بریک

نقش پلی امید در پنجره ترمال بریک چیست؟

الومینیوم با تمام مزایی که دارد ، ضریب انتقال حرارتش بالاست . این عاملی است که باعث هدر رفتن انرژی در درب و پنجره های الومینیومی میشود. برای دوجداره کردن درب و پنجره های الومینیومی از تیغه پلی امید استفاده میکنند . در این پنجره جداره بیرونی به وسیله تیغه پلی امید از جداره داخلی جدا میشود . این تیغه ها با ماشین الات مخصوصی دوخته میشنود به هر یک از جداره های درونی و بیرونی و ساختار یکپارچه را در پروفیل به وجود می اورند .

پلی امید ها خواص مکانیکی خود را در حرارت بالا ، در برابر مواد شیمیایی ، اشعه uv و آب حفظ میکنند ، همچنین قابل بازیافت اند و دوستدار محیط زیست میباشند .

قیمت دوجداره الومینیومی  نسبت به پنجره upvs

مهم ترین قسمت این محتوا برای شما قیمت این سیستم است . پنجره ترمال بریک چون از ساختار عایق تر و قوی تری نسبت به دوجداره upvs برخوردار است پس قیمت بالاتری هم داراست ، چیزی حدود تفاوت قیمت 2 براری .

انواع بازشو در دوجداره های الومینیومی

بازشو ترمال بریک مانند انواع پنجره های دو جداره هیچگونه محدودیتی ندارند و امکان استفاده از انواع یراق الات موجود در بازار را براساس انتخاب مشتری و ابعاد کار فراهم است .

انواع بازشو پنجره دوجداره

1_یراق تک حالته :

این یراق مانند پنجره های قدیمی فقط به صورت چپ و راست باز و بسته میشوند و  از تعدادی لولا و قطعات داخل لنگه و دستگیره تشکیل شده اند .
اگر از معایب این یراق بخوایم اشاره کنیم اولین مورد اینکه این یراق زمانی که باز میشود فضا بسیار زیادی نسبت به بقیه اشغال میکند و در مکان های کوچک بسیار این موضوع به چشم می اید .

دومین مورد اینکه این یراق ها چون فقط از یک سمت با قاب پنجره درگیرند ، میزان عایق بودنشان در برابر دما و صدا نسبت به دیگر یراق ها کمتر است .

اما از ویژگی های این یراق قیمت پایین آن در میان تمام یراق الات است .

2_ یراق دو حالته :

این یراق مانند یراق دو حالته پنجره دو جداره  upvs  میتوانند هم به صورت افقی و هم عمودی باز شوند .  چون از دو طرف توسط پنجره تحت فشار قرار میگیرند بسیار عایق تر و قویترند .

از پرمصرف ترین نوع یراق به این مدل باید اشاره کرد زیرا هم بسیار کم جا است و مهم ترین معظل خانوم ها که کنار زدن پرده برای باز کردن پنجره است را حل میکند .

موضوع دوم قیمت معقول این مدل یراق است . فقط مقدار کمی از یراق تک حالته گران تر است .

3_یراق الات کشویی :

یراق کشویی از نظر درگیر بودن مانند یراق تک حالته است ، مزیت و کاربرد این یراق کم جا بودن آن است . اگر در فضای کوچیکی میخواین از پنجره ای استفاده کنید همیشه قابل بازشدن باشد و جاگیر هم نباشد این یراق به شما پیشنهاد میشود .

4_ یراق فرانسوی :

از زیبا ترین و کاربردی ترین یراق ها به این مدل باید اشاره کرد . مهم ترین مزیت انها هم اینکه این نوع پنجره از دو لنگه بازشو مجزا تشکیل شده است که هرکدام به تنهایی و مستقل میتوانند باز شوند . حتی زمانی که هر دو لنگه باز میشود هیج قیدی بین پنجره ها وجود ندارد . این پنجره ها بخاطر مدل لولا و یراق الات مصرفی باعث حفظ انرژی کامل و جلوگیری از ورود صداست . از مزیت های این پنجره بازشو به صورت دو حالته است .

بدون هیچ قیدی هم به طور عمودی و هم افقی بازشو هستند و از نظر قیمتی ، جزو یراق های گران قیمت به حساب می ایند .

5_ یراق فولکس واگنی :

این یراق با یک دلیل اساسی بر سر زبان ها افتاد ، آن هم چیزی جز ابعاد پنجره های غول پیکر نبود . این یراق ها زمانی مورد استفاده قرار میگیرند که پنجره با عرض و ارتفاع بازشو بزرگنر از معمول باشد . و در عوض به شما یک منظره یک تکه میدهد . و در نهایت قیمت بالاتری هم نسبت به مدل های قبلی داراست .

فولکس واگنی
فولکس واگنی

رنگ امیزی و مقاومت رنگ در پنجره ترمال بریک

الیاژ الومینیومی دارای سختی و مقاومت بالایی است به همین دلیل میتوانید از طیف نا محدودی از رنگ ها روی این پنجره ها بهره ببرید .

رنگ امیزی الکترواستاتیک طول عمر رنگ امیزی را بالا برده و رنگ پوشش شده روی پنجره ترمال در برابر سرما ، گرما ، افتاب و ضربه و خط و خش مقاوم میباشد.

و مهم تر از همه شما تنها در درب و پنجره الومینیومی میتوانید از انادایز بهره مند شوید که به تنهایی فقط روی پروفیل الومینیومی قابلیت اجرا دارد.

همچنین به علت وجود دوخت پلی امید، این امکان فراهم است که نمای بیرونی و داخلی پنجره هر کدام رنگ امیزی متفاوت داشته باشند .

رنگ الکترواستاتیک
رنگ الکترواستاتیک

 

شرکت تتا الومینیوم با بیش از 15 سال حضور فعال در بازار تخصصی صنعت پروفیل های اختصاصی الومینیوم ، ترمال بریک و رنک کاری فلزات به روش الکترواستاتیک و انادایزینگ و اجرای انواع درب و پنجره و نما های مدرن و پنجره های گیوتینی اماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

با ما در تماس باشید

مدیر فروش : 09121908363

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank