blank
پنجره الومینیومی هیدن ونت

پنجره دوجداره هیدن ونت

پنجره هیدن ونت
پنجره هیدن ونت

پنجره ها نقش اساسی در زیبایی ظاهر ساختمان ایفا میکنند . یکی از مشکلات پنجره های لولایی ، عدم تقارنی است که در فریم لنگه بازشو از نمای بیرونی با مقاطع کناری وجود دارد .

پنجره های دوجداره  الومینیومی امروزه روز به روز محبوب تر میشوند . هیدن ونت ها هم یکی از زیبا ترین و بروز ترین انواع پنجره های الومینیومی اند که در بازار عرضه شده و میتواند یکی از بهترین انتخاب های شما در ساختمان باشد . در معماری امروزه ،مهندسان توجه ویژه ای به ظاهر و نمای داخلی و خارجی ساختمان دارند . از این رو ظاهر پنجره های مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است . اگر در عین زیبایی ، ظرافت هم برایتان مهم است ، از پنجره های الومینیومی هیدن ونت غافل نشوید .

پنجره لنگه مخفی چیست ؟

پنجره های لنگه مخفی ، یکی از انواع جذاب و کاربردی پنجره های الومینیومی است که لنگه بازشو پنجره و ثابت آن از نمای بیرون کاملا مشابه و یکسان اند . بنابراین در زمان بسته بودن لنگه پنجره ، پروفیل لنگه کاملا پشت فریم پنجره واقع میشود و نمایی کاملا مسطح با بخش ثابت پنجره به وجود می اورد و موجب اراستگی و نظم ظاهری هرچه بیشتر ساختمان میشود .به همین دلیل است که در این سیستم نمیتوان تشخیص داد  که کدام لنگه مخفی است .

پنجره الومینیومی هیدن ونت
پنجره الومینیومی هیدن ونت

انواع بازشو پنجره الومینیوم هیدن ونت

. لولایی تک حالته

. ثابت

. کلنگی

. دوحالته تک لت

.لولایی تک لت

.لولایی دولت

.دوحالته دو لت

. پنجره های با کتیبه

ویژگی دوجداره هیدن ونت

یکی از ویژگی های برجسته این سیستم ، امکان استفاده از یراق تگ حالته و دوحالته معمولی   است در نتیجه در این پنجره نیازی به هزینه کردن بیشتر از مدل های ساده نخواهد بود . ویژگی بعدی آن اب بندی و هوابندی کامل انهاست . پس علاوه بر زیبایی و نظم ، پنجره هایی کاملا عایق و صدالبته ارزان در اختیار دارید .

از دیگر ویژگی های این سیستم ، امکان بهره مندی از یراق الات با لولای مخفی است . به همین دلیل از داخل ساختمان تنها یک دستگیره بر روی پنجره وجود دارد .

از طرفی بین پنجره لنگه مخفی با دیگر پنجره های لولایی تفاوت قیمتی وجود ندارد . پس میتوان گفت از بهترین گزینه های ساختمان شما همین مدل است .

مزایا پنجره دوجداره الومینیومی هیدن ونت

 . مخفی بودن بازشو ها

.عایق بندی در برابر صدا و حرارت بالا

.قابلیت لولای مخفی

.استحکام بسیار بالا

.ایجاد تقارن و زیبایی در نما

.قیمت منطفی و بصرفه

.قابلیت از سه جداره شیشه

. و…

 

پنجره هیدن ونت سه جداره

در کنار تمام مزایایی که صحبت کردیم از دیگر قابلیت های این سیستم ،سه جداره شدن ان است . که باعث بیشترین سطح عایق بندی حرارتی و صوتی میشود . همین مورد باعث میشود که گزینه ای مطلوب برای شهر های گرم و یا بسیار سرد و شهر های بزرگ و پر سر وصدا به شمار رود .

سه جداره هیدن ونت
سه جداره هیدن ونت

قیمت سیستم هیدن ونت

قیمت پنجره بر حسب متر مربع محاسبه میشود و عواملی که در ان تاثیر گذار اند عبارتند از :

. برند مصرفی پروفیل و رنگ آن

. نوع و رنگ شیشه مصرفی

. عرض و ارتفاع کار

. نوع یراق الات ( دوحالته ، تک حالته )

. کشور تولید کننده یراق ( ترکیه ، المان ..)

. و..

در این مقاله خواستیم شمارا با یکی انواع پنجره که بسیار پرکاربرد و محبوب است اشنا کنیم امیدواریم که اطلاعات برایتان مفید واقع شود .

شرکت تتا الومینیوم با تجربه 15 ساله در تولید پروفیل با کیفیت و ساخت و مونتاژ انواع درب و پنجره ( نرمال ، ترمال بریک ، گیوتینی .. ) و نما های مدرن میتواند تمام خواسته ها و رویاهای شما را در ساختمان به واقعیت تبدیل کند .

با ما در ارتباط باشید        09121908363

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank